IS EEN PROFESSIONAL ORGANIZER IETS VOOR MIJ?

Een Professional Organizer is specialist in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord.

Opruimen dat is toch niet zo moeilijk? Je agenda beheren lastig? Je papieren of digitale administratie op orde houden, ingewikkeld? Je hoort het mensen denken. Toch is dat niet voor iedereen even makkelijk en waar leer je dat tegenwoordig nog? Er kunnen allerlei redenen zijn waarom orde scheppen lastig is en daar hoef je je zeker niet voor te schamen.

Het kan moeilijk zijn om te beginnen, je ziet er als een berg tegen op. Chaos in je omgeving heeft als gevolg chaos in je hoofd. Ervaring heeft geleerd dat mensen tot rust komen als het huis of de werkplek goed georganiseerd is. Een Professional Organizer helpt door te luisteren, dingen in gang te zetten, het overzicht te bewaren en zorgt voor vooruitgang.

Een Professional Organizer, zoals ik, heeft er plezier in om samen met jou structuur en overzicht aan te brengen in je spullen, gedachten, papieren, agenda, budget, huishouden, huis, verhuizing etc. In korte tijd kan er al veel veranderen. Je zult merken dat je gestructureerder kunt denken en werken met als resultaat meer rust en een fijnere balans in je leven!